Συντάξεις ► Υπολογισμός Σύνταξης ► Πολιτικοί υπάλληλοι Δημοσίου, Ν.Π.Δ.Δ., Ο.Τ.Α., Εκπαιδευτικοί λειτουργοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, Ιερείς

14 Μαρτίου 2012


2 Responses to “Συντάξεις ► Υπολογισμός Σύνταξης ► Πολιτικοί υπάλληλοι Δημοσίου, Ν.Π.Δ.Δ., Ο.Τ.Α., Εκπαιδευτικοί λειτουργοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, Ιερείς”

  1. κώστας τσαγκαρούλης-αθήνα Says:

    είμαι εκπ/κός με 28 έτη υπηρεσίας και έχω επι πλέον 4,5έτη στο ΙΚΑ (1980-1985).μου είπαν επειδή είμαι κάτω των 60(είμαι 52 ετών) θα έχω -6% για κάθε χρόνο μέχρι να γίνω 60 ετών για να πάρω πλήρως την διαδοχική αυτή ασφάλιση από το ΙΚΑ. δηλ.6 χ 8 χρόνια που θέλω=-48% ! Ισαχύει,όντως ,αυτό? σας ευχαριστώ πολύ.-


Σχολιάστε

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 561 other followers

