ΓΕΝΙΚΟ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ-ΜΙΣΘΟΙ,ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ


4 thoughts on “ΓΕΝΙΚΟ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ-ΜΙΣΘΟΙ,ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ

  1. Είμαι εκπ/κός και με αριθμ.πρωτ.8625/13-11-2012 έστειλα στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους μέσω της Δ/νσης Π.Ε.Πιερίας την αίτησή μου για σύνταξη.Μπορείτε ,σας παρακαλώ, να μου δώσετε τον αρ.πρωτ. που πήρε ο φάκελός μου, ποιος είναι ο αρμόδιος υπάλληλος και πότε περίπου θα πάρω σύνταξη?

    Like

  2. Κατέθεσα τον Οκτώβριο του 2011.Καθεστώς διαδοχικής. τον Αύγουστο του2013 το ΙΚΑ έστειλε τα ένσημα στο λογιστήριο του κράτους. Τι κάνει το λογιστήριο του κράτους ; θα τελειώσει καμία φορά να τελειώσει και το μαρτύριο μου;

    Like

  3. εχω αποστειλλει 2 επιστολες προ 3μηνου περιπου στο γ λ κ οπου αναφερω λεπτομερως βασει 2 αποφασεων μον πλημ σερρων για παυση κατασχεσης συνταξης μου λογω διατροφων και πρεπει να μου επιστρεψουνε απο το γ λ κ 16000 περιπου λογω παρανομης κατασχςεσης στην συνταξη μου λογω διατροφων αυτοι ακομη να μου στειλλουνε τα δικαιουμενα χρηματα μου αναγκασθηκα να βαλω δικηγορο απο αθηνα εγω μενω επαρχια για αμεση διευθετηση του σοβαρου θεματος μου και ο ιδιος θα παω στο γ λ κ με δικηγορο και δημοσιογραφο με καμερα και μαγνητοφωνο αν ειναι να παρουνε χρηματα απο συνταξιουχο οπως ειμαι εγω τα παιρνουνε αμεσως αν ομως πρεπει να επιστρεψουνε χρηματα οπως μου οφειλουνε διοτι εχω στο κινητο μου την τηλεφωνικη επικοινωνια με αρμοδιο υπαλληλο του γ λ κ που ο ιδιος μου ειπε οτι σε οφειλουμε κ υριε μου 16000 περιπου αν και εγω εβγαλα μεγαλυτερο ποσον επιστρεφομενων χρηματων 19900 ευρω

    Like

Σχολιάστε

